top of page

לחזק את מערכת החיסון לקראת החורף


היין והיאנג הוא לא סתם ציור עגול. היין והיאנג הוא בעצם מודל על פיו הסינים פיתחו המון תיאוריות וחוקים שכללו את מה שקורה בחיים עצמם.

הפילוסופיה המרתקת של הרפואה הסינית מדברת על מודל היין והיאנג כשני חלקים המנוגדים ומשלימים זה את זה. מודל זה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש ובעל השלכה על כל מה שקורה בטבע. כל התהליכים במודל היין והיאנג מדברים על יחסי גומלין, למשל יום מול לילה, אור מול חושך, גבר-אשה, חורף-קיץ, סתיו-אביב, חום-קור וכו׳.

שני ההפכים הללו, חייבים להיות מנוגדים ומצד שני הם תמיד ישלימו האחת את השניה.

אם האחד יגבר ויתחזק מדי, הוא יחליש את האחר וזה יחשב למצב של עודף והחלש יותר יחשב למצב של חוסר.

זו הסיבה שהיין והיאנג תמיד ישאפו להיות באיזון מתמיד.

האחד לא יוכל להתקיים ללא השני. כאשר אחד מגיע לשיאו, זה גם הרגע שבו הוא מתחיל לרדת כאשר זה שממולו מתחזק ומתעצם עד שמגיע לשיאו גם כן.

באשר ליום הארוך בשנה על פי תיאוריה זו כאשר שיא היאנג מגיע לשיאה, הסינים אמרו שזהו היום שבו נקודת החום בשיאה, אם נשליך זאת לעונות השנה בעצם מדובר בשיא הקיץ.

כאמור 21.6 נחשב ליום הארוך בשנה, אנרגיית היאנג נמצאת בעיצומה והיין מהצד השני יתחיל לצבור תאוצה ולפתח תהליכים משלו כדי לשאוף לאיזון מהצד השני

וכך המעגל והמעבר מתפתח ועובר דרך עונת הסתיו, שלאחר החום הכבד יש יובש, והיין מתעצם עוד, עד שמגיע לעונת החורף וכן הלאה. כמו בכל מעגל בטבע יש מחזוריות של התמלאות והתרוקנות, כך גם לגבי עונות השנה וכך גם מעגל החיים, הריון, לידה, גדילה, הזדקנות ומוות.

הסינים התבוננו בטבע ועל פי מודל זה, הם גם בנו את הרפואה הסינית.

אז איך זה מתקשר לחיזוק מערכת החיסון?

הסינים קבעו שביום שבו אנרגיית החום שנמצאת בשיאה והקיץ בשיאו, ביום זה זהו יום בו עורכים בסין טיפול ייחודי לחיזוק המערכת החיסונית. הסינים טענו שביום הזה נקבוביות העור פתוחים, וניתן להחדיר חום על מנת לסלק קור שהצטבר בעונה החולפת, כי כדי לטפל במחלות החורף צריך לטפל בהם בקיץ.

ככל שנחזק את היאנג בקיץ, מחלות הקור והחורף לא יצליחו להיכנס לגוף חזק.

ביום הזה כל בתי החולים והקליניקות בסין מזמינות את קהל הציבור לטיפול ייחודי זה ומשמשות לטיפול מונע, ולטיפול לחיזוק מערכת החיסונית והנשימה.

כך גם אצלי בקליניקה, נפתחה מסורת זו בשנה שעברה, ובכל שנה הקליניקה תעמוד לטיפול מיוחד זה, על מנת לחזק את הגוף ולהכינו לחורף, למנוע ולחזק את הגוף מבחינת מערכת החיסון ולעבור את החורף בשלום בדרך הכי טבעית והכי בריאה , ללא תרופות או כימיקלים.

אני מזמין אתכם להקדים ולהירשם, להתחזק ולהתחסן

0547300811

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page