top of page

שיטה עם הצלחה של למעלה מ 90%


מרבית האנשים מכירים אותי כמטפל ברפואה הסינית. אבל חשוב להבין שלרפואה הסינית בכלל ולדיקור הסיני בפרט, יש שיטות שונות ומגוונות.

אני אישית מטפל בשיטה שנקראת שיטת האיזון של דוקטור טאן, זו שיטה שעשתה מהפכה והיא השיטה המדוברת ביותר ב-20 שנה האחרונות.

מה שמיוחד בשיטה זו, שבמרבית המקרים היא נותנת תוצאה מיידית, מה שגורם למטופל להבין שאכן מתרחשת פעולה כלשהי על הגוף עם החדרת המחטים.

איך השיטה עובדת?

להבדיל מהדיקור המסורתי, בשיטה של ד״ר טאן אנחנו לא דוקרים את האזור הבעייתי או האזור הכואב, מאחר שהאזור הבעייתי גם כך נמצא בטראומה וגם על מנת לא לעורר ריאקציה שלילית בעת הטיפול, אנו בוחרים לטפל באזור הפגוע ממקום אחר בגוף.

השיטה הזו כונתה גם דיקור נוירולוגי שכן הדיקור עובד באלכסון, למשל כשיש כאב במקום מסויים בשמאל אני אשים מחטים באזור מקביל בצד ימין. ממש כפי שהמוח עובד כשאונה ימנית משפיע על הצד השמאלי ולהיפך.

על מנת לחדד את עיקרון השיטה אתן דוגמא: כאשר מגיע מטופל עם כאבי גב תחתון בצד שמאל, הדרך בה אטפל בו היא באמצעות אחת הגפיים המקבילות בצד ימין (מרפק או ברך) ודרך האזורים הללו אני אשפיע ואצור שינוי, עם החדרת המחטים אני מצפה לתגובה מיידית של שיפור והפחתה בכאב. במידה ויש שיפור, אני מבין שהכיוון של הטיפול הוא נכון ואני יכול סביב זה להמשיך ולבנות את הטיפול המאזן.

טיפלתי במטופלים רבים, במגוון מצבים של בעיות כאב ואורתופדיה כגון: כאבי גב, כאבי מפרקים, כאבי שרירים, פיברומיאלגיה, כאבי ראש ומיגרנות, כאבי מחזור ועוד.

היכנסו עכשיו ללינק ולסרטון המצורף וצפו במקרה של כאב במרפק (טניס אלבו):

https://www.youtube.com/watch?v=bpfBW4Vp5ME

מוזמנים גם לקרוא על הטיפול בכאבי גב תחתון:

https://www.dudikur.com/blank-11

יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור קשר:

דודי יובל סולימני – רפואה סינית

דיקור | צמחי מרפא | עיסוי רפואי

0547300811

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page